ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Информационният център на НАП е обслужил над 100 000 клиенти | ||||||
| ||||||
Най-натоварени са били служителите на Информационния център в последните дни преди изтичането на сроковете за подаване на годишните декларации, като дневно са обслужвани по над 4000 клиенти. Въпреки натоварването от колцентъра отчитат запазване на нивото на обслужените запитвания. За периода обслужените запитвания към общия брой отправени въпроси към Информационния център на НАП е над 95%. Над 70% от постъпилите запитвания са свързани със задължението за деклариране на годишните доходи, получени през 2010 г. от физически и юридически лица, както и за изискванията за попълване на годишните декларации и начините за подаването им. Много въпроси е имало и за възможностите и начините за внасяне на дължимите данъчни и осигурителни задължения. Над 80% от клиентите, ползвали услугите на колцетъра на НАП в периода на данъчно-осигурителната кампания, са физически лица. На телефон 0700 18 700 гражданите могат да получат актуална и компетентна информация за срокове за деклариране и плащане, указания за попълване на декларации и документи, въпроси свързани с ползване на електронните услуги на НАП, справки за здравноосигурителния статус, сигнализиране за данъчни или осигурителни нарушения или корупция, както и на много други въпроси. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Синоптик: От 6 декември започва продължителен период на снеговалежи
14:11 / 28.11.2024
Годеж 17 години след първата им среща, когато са били деца
15:49 / 29.11.2024
Виктор и Беба отново заедно
08:42 / 29.11.2024
Ударно начало на декември за три зодии
14:46 / 28.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета