ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Максималната скорост по магистралите да се намали на 130 км/ч, а на места в градовете да е 30
©
Служебният кабинет одобри важни предложения за промени в Закона за движение по пътищата. Част от основните текстове предвиждат пътните полицаи да могат да контролират трафика с немаркирани коли. Изискването е служителите да са униформени.

Въвежда се и максимална скорост от 130 километра в час за магистралите. В момента тя е 140.

Прецизират се някои от правилата за движение по пътищата в населените места, сред които регламентиране на зони, в рамките на които да важи едно и също ограничаване на скоростта от 30 км/ч на всички превозни средства, посочват от правителството.

Допуска се възможност в градовете да се обособява така наречената "Зона 30", където скоростта на автомобилите е по-ниска с оглед безопасността на живеещите там.

С промени в един от членовете на закона ще се позволи до навършване на 18-годишна възраст младежите, които са изкарали книжка, да шофират с придружител. Изискването обаче е да са поне на 17 години, а придружителят трябва да е поне на 25, да има книжка от поне 5 години и никога да не е карал под въздействието на алкохол или наркотици.

Припомняме, че има отмяна на изискването за поставяне на стикер на знак за сключена задължителна застраховка "Гражданска отговорност" на автомобилите и за носенето на контролен талон към знака.







Зареждане! Моля, изчакайте ...
+1
 
 
Всичко ще си дойде на място, когато народът ограничи властта на онези 240 в парламента. След като са добри в сметките за кражби и не са добри в сметките за поддръжката на пътищата следва да изчезнат оттам. Сигурно в Африка пътищата са по-добри...
+3
 
 
По българските пътища наистина е война. Ограничението за магистралите има резон – те са на дупки и с коловози, асфалтът им не отговаря на стандартите, маркировката е лоша, дори и 130 км/ч им е много. Обаче защо се ограничават водачите, вместо да се потърси отговорност от тези, които са виновни за състоянието на пътищата? Нека отговорят как се изразходват средствата от данъци, винетки и сини зони! Ограничението в града пък е направо нелепо. И сега има жилищни зони, където трябва да се кара с 20 или 30 км/ч, но явно новите промени ще обхванат далеч по-големи части от градската инфраструктура. Първо – не мисля, че психиката на когото и да е ще издържи скорост от 30 км/ч за повече от 1–2 минути. Второ – това ще създаде още по-удобни „хранилки“ за пътните полицаи, които отдавна са абдикирали от задълженията си и само гледат как да запълнят нормата от констатирани нарушения за деня, за да „се чупят“ от работа. Трето – онези, които вършат големите глупости и страшните нарушения, никой не смее да ги пипне, защото са „на някой си някой“ и са под чадъра на МВР. Дори ще им е още по-лесно да хвърчат около нас и през нас. Ако не живеехме в корумпирана и сбъркана държава, ако служителите на МВР си вършеха работата съвестно, честно и отговорно, а правилата и законът се прилагаха безпристрастно и еднакво за всички, нямаше да сме първи в Европа по тази, а и по други „черни“ статистики…
-2
 
 
по-добре да приемат закон да слезем и да си бутаме колите-горе долу ще е към 30 км.ч-някой мисли ли че съвременните автомобили не спират като лада и жигули
0
 
 
Дайте, направо да спрем да се движим, за това, че разни индивиди с отрицателен IQ „летят“ с 200 км/ч в населените места и се трепят, че и повличат други с тях. Вместо на места да вдигнат лимита (там където може и е безопасно), както направиха с бул. Асеновградско шосе, сега ще бутнат на 30 км/ч, ще цъфнем и ще вържем, хазната ще е пълна от глоби, водачите още по-изнервени, и който шофира по-адекватно и не чака зеленият светофар да стане още по-зелен, ще го наричат „джигит“ и те така...
0
 
 
И какво като стане 130? По тия т.нар. магистрали е опасно на места дори с повече от 120 да караш. Вземете една Хемус. Тракия на много места е кофти. Какво остана? Къса Марица и къса Струма. Шофьори на 21 години с минимум средно образование и преминат психотест в ДАИ. И после 1 година с придружител, който за последните 5 години няма провинение. Иначе оправия през най-кривия италиански макаран, другари и другарки.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Национални новини:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Ноември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
България и Войната в Украйна
Бюджет 2025
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
ДЮШ на ВК Марица
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: