ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Над 35 000 по-малко са посещенията до офисите на НАП | ||||||
| ||||||
Най-честите въпроси, чиито отговори търсят клиентите на НАП са свързани с попълването на годишните данъчни декларации, документите, които се подават заедно с декларациите, ползването на отстъпки и облекчения. Хората се интересуват и как могат да възстановят здравноосигурителни права, да се освободят от внасяне на здравни вноски. Клиентите на администрацията търсят помощ и за това как могат да си платят данъците и осигурителните задължения - начини на плащане, срокове, банкови сметки, кодове за вид плащане. На телефона за информация на НАП 0700 18 700, също могат да се правят денонощно автоматични справки за регистрираните по ДДС фирми. За да ползват услугата, клиентите на НАП трябва да наберат телефон 0700 18 700 и да следват инструкциите на оператора. Информацията е идентична с тази в Публичния бюлетин на НАП за регистрираните по Закона за данък върху добавената стойност лица, публикуван на www.nap.bg. До края на април Информационният център на НАП ще е с работно време от 8.00 до 18.30 ч. всеки делничен ден, като обаждането се таксува на цената на един градски разговор за абонати на БТК и според тарифния план за абонати на мобилните оператори. Запитвания могат да се изпращат и на имейл адрес: infocenter@nra.bg. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Николай Славеев: 19 прекрасни години заедно!
14:32 / 26.11.2024
Златна 2025 година за пет зодии
14:55 / 27.11.2024
Земетресение в България
11:06 / 26.11.2024
Слави Трифонов се завръща в bTV
12:59 / 27.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета