ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Веригата с най-много магазини в България посочи точно колко са | ||||||
| ||||||
Благодарение на инвестициите във ВЕИ системи, в подобряване на енергийната ефективност, във въвеждане на СО2 базирани охладителни системи и на високоефективни ОВК решения, въглеродните емисии от дейността на Billa през 2023 г. са с 34% по-малко в сравнение с 2012 г. Спадът е особено впечатляващ при въглеродните емисии от хладилни агрегати. За изминалата година беше регистрирано намаление от 43% в сравнение с 2022 г. и от цели 78% спрямо 2012 г. Това са важни стъпки към постигането на амбициозните цели за ограничаване на парниковите емисии с 30% до 2030 г., спрямо нивата от 2019 г., и постигането на пълна климатична неутралност до 2040 г. Това са някои от акцентите от шестия Доклад за Устойчиво развитие на Billa България. Той обхваща периода 01 януари – 31 декември 2023 г. и е създаден на базата на доброволните GRI 2021 Standards и е съобразен с Директивата за корпоративно отчитане на устойчивостта, CSRD, на ЕС. 60% по-малко хартия за етикети Важна част от политиките за устойчивост на компанията, наред с повишаването на енергийната ефективност и използването на "зелено“ електричество, е и опазването на природните ресурси. През 2023 година успешно приключи проектът за замяна на хартиените етикети с дигитални. Благодарение на тази инвестиция от над 15 милиона лева, потреблението на хартия за етикети в магазините беше редуцирано с 60%. Друг важен ефект е и подобреното клиентско изживяване, тъй като електронните етикети се управляват централно и така се намалява възможността за грешка. По отношение на опазването на ресурсите, Billa стартира и програма за въвеждане на "умни“ системи за управление на водата, които за базирани на IoT технологии. Плановете на компанията са до 2027 г. всички магазини да са оборудвани с иновативната технология и така да бъдат спестени минимум 15% от използваната вода на годишна база. Инвестиции за близо 60 милиона лева През изминалата година общият обем на инвестициите на Billa България е от над 59 милиона лева. Освен в устойчивост, тези средства са използвани за експанзията на веригата и за подобряване на клиентското изживяване. През изминалата година бяха отворени 11 нови магазина, а 14 преминаха различно ниво на реновация. Благодарение на активното разширение на филиалната мрежа, към края на 2023 г. Billa e търговската верига с най-голям брой магазини в България – 158 към декември 2023 г. и 161 към октомври 2024 г. Тези магазини са разположени в 50 града като 5 от тях са нови за компанията. Откриването на нови филиали доведе и до ръст на заетите в компанията. Бяха открити над 250 нови работни места и така служителите на Billa в България към края на миналата година са повече от 5 100. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:ВсичкиМоите | На приятели |
на 29.10.2024 г.
0
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Драстично отслабналият Геро се оказа нежелан от телевизиите
14:51 / 24.11.2024
Ново нападение в столичен мол
19:56 / 24.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета