ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Заводи готвят масови съкращения
Автор: Екип Plovdiv24.bg 11:03 / 07.08.2024Коментари (5)44919
©
Силно рекламираните електрически автомобили доведоха автомобилните производители до застой.

Бързото нарастване на популярността и широкото използване на електрически превозни средства се оказа мощна маркетингова история, за която със сигурност ще се пишат книги някой ден и със сигурност ще се правят филми.

Изведнъж, "още от самото начало“, след като се появиха, "електрическите коли“ започнаха да завладяват света под егидата на "зелената“ енергия и други "екологични“ блъфове, но представянето не продължи дълго, информира Autoblitz. 

Електрическите автомобили, електрическите автобуси и други "електрически“ превозни средства, изглежда, сложиха край на перспективите на двигателя с вътрешно горене: "чистият транспорт“ е по-икономичен и екологичен!

Може би струва повече, но това е временно - автомобилните заводи ще увеличат производството и целият свят ще премине към "батерията“.

Експлозивният ръст на популярността, който съпътства цялата нова история на електрическия автомобил обаче, не беше постигнат от всички наведнъж: нито от електрическата мрежа, нито от производителите на електроенергия, нито от държавите.

Първоначалните предимства, които накараха собствениците на обикновени автомобили да скърцат със зъби от завист, започнаха да се премахват навсякъде, а самите "материални привилегии“ - с други думи спестяванията - се изпариха като дим. В резултат на това през първата половина на 2024 г. продажбите на електрически коли в Германия са намалели с 16,4%.

Като цяло всичко е "много добре“ в Германия: според проучване, проведено от агенция Horvath, 59% от анкетираните автомобилни производители възнамеряват да намалят броя на служителите в германските заводи.

При което 14%, а това вече е съществено. 

Да кажем, че Volkswagen възнамерява да изгони наведнъж хиляда души от завода си в Цвикау, Bosch и Continental планират да направят същото. "Това, което произвеждаме тук, е хомеопатия. Това не е достатъчно, за да оправдае работата на поточната линия на две смени“, откровено заявява Гунар Херман, председател на Надзорния съвет на Ford Германия.

Причините за такъв тъп песимизъм се крият във факта, че продажбите на електрически превозни средства не отговарят на очакванията и без субсидии, както в Съединените щати, те губят конкуренцията на конвенционалните автомобили: електричеството в станциите е скъпо, а самите електрически зарядни станции са малко.

С други думи, без държавна подкрепа "електрическите коли“ са неефективни и непривлекателни – нито от икономическа, нито от приложна гледна точка.

Също така няма единодушие какво да се прави с износените батерии (тези, които на теория трябва да бъдат сменени по някакъв начин), както и с енергийните мрежи.

Последните, честно казано, не са готови за такова натоварване: по време на тяхното разработване и инсталиране никой не отдели допълнителен капацитет за зареждане на автомобили, защото дори не можеха да си го представят.

Като цяло имаме плетеница от бели нишки, които излизат от самата идея за лична електрическа кола и напълно скриват самата история. Падането, както изглежда, ще бъде шумно, придружено с много разкрития, скрити подробности и с голяма степен на вероятност развенчаването на мита лично от Илон Мъск.

Все още не знаем това, но едно нещо е сигурно: няма да чакаме дълго - сухите дърва са подредени, запалването и кибритът са готови.







Зареждане! Моля, изчакайте ...
+1
 
 
електричките са хубави и лъскави и бая народ им се кефи,но трагедията идва след 10 г като се скапе батерията-никой не иска да кара такава стара кола гордия собственик разбира че е олекнал с 100-на бона наведнъж-а 10-тата година на първите електрички наближава и ще има ред сълзи,ред сополи
+1
 
 
И кое му е чистото на този ел.автомобил? Някой задава ли си въпроса колко чиста е тази ел.батерия? и че после не може да се рециклира,и не дай се Боже стане ПТП ако колата пламне от пожарната не могат да я изгасят цял ден.. и ако батерията е за смяна ти искат 50% от цената на колата Така имаше видеоклип в ютуб тесла на собственика му казаха че батерията ще струва 25000$ и той извади брадвата и по колата
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Национални новини:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Септември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
Бюджет 2025
Катастрофа с военнотранспортен самолет край авиобаза Граф Игнатиево
Пешеходният мост в Пловдив става общински
Лято 2024
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли кметът Костадин Димитров да поведе листата на ГЕРБ в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: