ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Белла България с награда за ефективен маркетинг
Автор: Екип Plovdiv24.bg 11:23 / 22.05.2009Коментари (0)1668
©
Белла България спечели приз от Вторите награди за рекламна ефективност „Effie България 2009". Компанията и рекламната агенция Ogilvy & Mathers, завоюваха бронзово отличие в най-оспорваната конкурсна категория „Стоки". Наградата бе присъдена за ефективността на маркетинговата стратегия за лансирането на серията замразени Баници БЕЛЛА. Кампанията по налагане на иновативния продукт е сред двете отличени в категорията с най-голям брой номинации - 9. Златен медалист в категория „Стоки" не беше излъчен.

"Тази награда е много важна за нас поради факта, че оценява ефективност. Резултатите от лансиращата кампания на баници БЕЛЛА, ръстът от 30 пъти на категорията „замразени закуски" и лидерските позиции, които заема марката БЕЛЛА в този сегмент, показват, че сме избрали не само правилното послание към потребителите, но сме им предложили наистина продукт, който отговаря на потребностите, и даже създава нова потребност „да откраднеш време за себе си", споделя директорът маркетинг в Белла България Мая Герасимова.
Кампания за лансиране на замразени баници БЕЛЛА включва телевизионна и радио реклама, външна реклама (билбордове), печатна със слогана „Узакониха кражбите", т.нар. POSM - уоблер и стикер и дегустации в големите търговски вериги.

Конкурсът „Effie България 2009" връчва награди в категориите „Стоки", „Услуги", „Корпоративни комуникации" и „Социална, медийна и политическа". Във всяка от тях, рекламните кампании се оценяват според ефективността на маркетинговата стратегия. Оценките се формират на база на получените точки от 1 до 10 по всеки един от следните критерии - цели на кампанията, творческа стратегия, медийна стратегия, постигнати резултати, творческа реализация, където се оценява съвместимостта между стратегията и креативността на предложенията.







Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Ноември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Днес става на 62
Днес става на 62
08:31 / 11.11.2024
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Рокади в ДПС
51-ото Народно събрание
Световна черна хроника
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: