ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Тотев: Защо правим летище, щом приоритет са ни 300 улички?
Автор: Екип Plovdiv24.bg 15:43 / 25.05.2010Коментари (46)5996
© Plovdiv24.bg
Съдбата на 30-милионния заем за вътрешнокварталните улици ще решава утре Управителният съвет на Европейската банка за възстановяване и развитие. Още преди седмица кметът изпрати писмо до всеки един от членовете на борда колко са важни тези пари за Пловдив.

Кредитът трябваше да бъде гласуван на предишното заседание на шефовете на банката през април. Но заради донос на световно неизвестна софийска фирма, близка до ГЕРБ - по думите на Славчо Атанасов, процедурата беше отложена.

"ГЕРБ няма нищо общо с тази работа. Кметът най-добре си знае какво са си говорили и какви намерения за съвместна дейност са имали с въпросната фирма. Не преча, но не съм станал и привърженик на заема. Нелогично е огромното желание за тегленето му в този вид", отсече областният управител и пловдивски лидер на ГЕРБ Иван Тотев пред Plovdiv24.bg.

Още в началото на мандата, когато ВМРО и ГЕРБ управлявали заедно и в екипа на Атанасов като заместник-кмет бил ген. Димитър Цветков обсъждали вариант за заем, с който да се реши много важният проблем за транспортните комуникации на града.

"Проектът включваше обследване на трафика, трябваше да се правят зелени вълни. Тогава възникна идеята при подмяната на светофарните уредби да се реконструират основни булеварди. Изведнъж проектът придоби неочаквано развитие - отпадна транспортната комуникация и на мястото на големите шосета изведнъж вкараха малките улички", разказа Тотев историята за намерението на общината да тегли заем преди две и половина години. Според него хубавата идея се изродила и отново пресметна, че за толкова пари могат да бъдат построени най-малко още два моста над Марица.

Ако един кмет не можел по 4-годишна програма в рамките на бюджетни пари да асфалтира 300 улички, значи си бил сбъркал работното място. "Ако приоритет са ни вътрешнокварталните улици, а не икономическото развитие на града, защо правим летище "Пловдив" тогава?", хвърли поредната ръкавица областният към кмета.


Още по темата: общо новини по темата: 91
29.08.2011 »
11.02.2011 »
10.02.2011 »
23.10.2010 »
10.08.2010 »
19.07.2010 »
предишна страница [ 1/16 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...
0
 
 
този Тотев ми е много противен-абсолютен мишок. Освен да плюе по кмета друго май не прави.Да не би да иска да е следващия кмет? За да е толкова активен.....
0
 
 
Не разбирам каква е връзката между ремонта на малките улички и инфраструктурата към летище Пловдив. Това за което трябва да се тревожат пловдивчани, не е дали тези 30 милиона ще бъдат похарчени за малки улички или за големи обекти, а дали ще бъдат рационално използвани и максимално добре контролирани. А аз се съмнявам в способността на Общината и в двете направления, особено ако трябва да се ремонтират малки обектчета като квартални улички. От този 30 милионен заем, в джобовете на изпълнители и поръчители ще отидат поне половината пари, съжалявам, но това в Пловдив е практика. Видяхме какво се получи с ремонта на бул. Руски, толкова пропуски и толкова недомислици ... Еестествено, няма озеленяване, както уж беше по договор. Парите закономерно не стигнаха за половината от булеварда, та сега чакаме още няколко милиона за довършване на отсечката от 6-септември до ул.Д.Николаев. Честито!
+2
 
 
Само не можах да разбера защо община Пловдив трябва да оправи пътя до летището при положение че този път не е на територията на общината. Някои хора май само говорят без да мислят
+3
 
 
Че какво общо има летището с улиците? Все едно едното изключва другото?? Плюс това, какво общо има община Пловдив с летището? Да не би да е общинско дружество? Разбира се общината може да помогне на летището като поуправи инфраструктурата, но в мисля че в момента е по-важно да се подпишат договори за да има престигащи полети. Не може общината да налее една камара пари за изграждане на инфраструктура до летището за 1 самолет на ден. Колкото дали вътрешните улици трябва да са приоритет - това е друг въпрос, но хайде без такива нелогични изказвания целящи да заблудят хората.
0
 
 
Може би отговора на въпроса на г-н Тотев е следният: на тези улички живеем ние, пловдивчанчетата...
0
 
 
Има летище, а няма свястен път дотам Хайде да си спомним: миналогодишния енергиен форум замина в София поради две причини, едната от които беше липсата на път от летището до града!!! Освен това-аз лично ВЕЧЕ съм против асфалтирането на улиците-поне ДОКАТО НЯМА КОНТРОЛ!!! Аман от нерегистрирани мотори, вдигащи шум по булевардите, от откачените аспуси на садомазохистичните гейове и тем подобни!
+2
 
 
Вижте им муцуните бе хора! и тия мазници ни управляват. Трябва да се сложи край на тази пародия.
на 25.05.2010 г.
+1
 
 
А и понеже пропуснах.Много ми е антипатично това момче ванката,дано стане нещо да си го дръпнат в София я депутат я пиколо на някой министър та да не му слушам детския хленч! Оправи селата та тръгна и града да оправя.
на 25.05.2010 г.
+1
 
 
Булевард Източен от реката до "Пишещи машини" е перфектен.Булевард "Мария Луиза" от църквата до хотела на ванко е перфектен.Булевард "Христо Ботев" по цялата си дължина е в едно сравнително приемливо състояние.Булевард "България" съвсем скоро ще е перфектнен.Остават едни "Васил Априлов" който предстои,Руски и 6ти Септември които си плачат за ремонт ама не е критично положението. Малките улички са друга бира! Най-малките и глухи от тях не са асфалтирани от времето на Тодор Живков ама не от времето му на главен секретар а от партизанските му години! Другите дето са по натоварени са ремонтирани преди 15тина години но пък са вече по-зле и от другите поради по-интензивтана си употреба.И да малките улички сега са по-важни и да аз предпочитам да оправят градинката и велоалеята пред нас отколкото да ми строят още два моста над Марица,защото като се замисля по тези мостове минавам много ама много често и като изключим панаирния другите винаги ми се струват пусти и тъжни!
+1
 
 
Ха, летището е построено, но не работи! В момента се водят интензивни преговори, които, дай Боже, да завършат положително. Аз като човек, който използва нискотарифни компании, се моля искрено за това. Защото тогава ще разберете какво означава, че летището ще е вратата на Пловдив. Миналия месец мой приятел летя от Милано до Копенхаген за 8 евро с Райън Еър. За какво говорим?! Успех на преговорите за летището!
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Ноември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Войната вУкрайна
Зима 2024/2025 г.
Никулден 2024 година
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: