За обходите на Пловдив и Асеновградско говори областният управител | ||||||
| ||||||
"Един от основните проблеми с трасето Пловдив - Асеновград бе проектирането и изграждането на локални платна и кръгови кръстовища, невключени в първоначалния проект. Те обаче са необходими, за да се избегнат неудобствата собствениците на имоти до шосето и да се отговори адекватно на желанието на гражданите и бизнеса, които се нуждаят от нормален достъп до обектите, разположени в близост до пътя Пловдив Асеновград", коментира Димитров. По думите му предстои възлагане и проектиране на локалните платна с входове и изходи до съществуващите в момента обекти и бензиностанции, както и допълнителни кръгови кръстовища, които да направят връзка с населените места. "Трябва да се предвиди коригиране и реконструиране отводнителните и напоителните канали, изградените от ВиК, БТК и ЕВН "Електроразпределение - Юг" мрежи, които минават през трасето", посочи още областният. Що се отнася до Околовръстното шосе и Югоизточния обход, то Димитров съобщи, че в момента правителството е осигурило средства за проектиране на двата обходни пътя на Пловдив, а средствата за реконструкция на Околовръстното и Югоизточната дъга ще бъдат предвидени, след като бъде внедрена тол системата. "Тези дни бе осъществена работна среща в АПИ, на която обсъдихме проектите за Околовръстното шосе и Югоизточния обходен път. На нея присъствах аз, кметът на Община Пловдив, Родопи и Марица, както и представители на КЦМ, архитекти и експерти. Стана ясно, че е необходимо да се доработи планът за Югоизточния обход, за да се добавят локални платна и пътен възел за изход от ул. "Недялка Шилева", след което Община Пловдив ще представи проекта в АПИ. |
Още по темата: | общо новини по темата: 428 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/72 ] следващата страница |